17 Ağustos 2010

AMİGURUMİ DRAGON






BİZİM DRAGON SÖZDE KORKUNÇ OLACAKTI.AĞZINDAN ATEŞ ÇIKAN KOÇAMAN DİNAZOR İSTEDİ FARECİK.EVDE İPLİK KALMAMIŞ SOKAĞA SICAKTAN ÇIKAMIYORUM
FUŞYA DRAGON OLDU. İP YETMEDİĞİ İÇİN SİMLİ KARIŞTIRDIK İÇİNE BİRAZ, OLDU SEVİMLİ DRAGON.

DİNAZOR İSTİYORMUŞ GARİBİM PEK BEĞENMEDİ AMA EDACIĞIMDA VARDIR DİNAZOR PATTERNİ BİR DOLAŞAYIM DA,AĞZINDAN ATEŞ ÇIKARAN ÖREYİM BARİ.

BU ARADA SEVKUT DA ÇOK GÜZEL BİR BLOG AÇMIŞ,ÇOĞUNUZU HABERİ YOK GİBİ GELDİ BANA,NETTE VAKİT KAYBETMEKTEN KURTARDI BENİ.ÖZELLİKLE ŞAL MODELLERİ HARİKA.HAVALARIN SERİNLEMESİNİ SEKİZ GÖZLE BEKLİYORUM

13 yorum:

tosbagalar dedi ki...

ama çok tatlı olmuş nineciğim ellerine sağlık

Hayal Arkadaşlarım dedi ki...

Ah bu havalar ah Neşe teyzecim. Hepimizi perişan etti. Bu sene küresel ısınma denen mereti tam anlamıyla yaşadık. Allah afatından korusun.

Sevimli bir dinazor olmuş ninecim. Elinize emeğine sağlık. Çınar paşa başlamış siparişlere. Demek ki sizi buralarda sık sık göreceğiz artık :) YAŞASINNNNNNNNN

GÖNÜL dedi ki...

sevgili nineciğim bu renkle çok daha sevimli olmuş ellerine emeğine sağlık

Sevtap dedi ki...

Ninecim ellerine sağlık çok güzel olmuş bu dragon.

paşakızı mutfakta dedi ki...

Ninem çok cici olmuş.Ellerine sağlık.Hayırlı ramazanlar.Sevgiler bıraktım..

edaca dedi ki...

ellerıne saglık bence bacakaların calısması vs cok guzel olmus nınem


bu arada dunku acıklama sneın ıcın degıldı kı nınemmmmmm sule ve dıger arkadaslar sorduda sordu yabancı dılde hıc bısı anlamıyoz dıyeee bendeeee acıklama geregı duydummmmmm sen zaten profosyonelsın anlarsınkı renkıbıde bıtmıse bakarak cozucez artıkkkkk bendeee denıcem amaa adana okadar sıcakkı ufak tefek seylerle gecıstırıyorum :(((

uzmanamator dedi ki...

Ninem gerçekten de pek bir sevimli olmuş sepsevimli hem de :)

TATESAL dedi ki...

Aman ninem sıcak falan dinlememiş neler yapmışsın yine maşallah....ben elime iğne bile alamıyorum...sevgiler,hayırlı iftarlar...

SMİLENA dedi ki...

gerçek gibi olmuş.ellerine sağlık ninem

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

ellerine sağlık dragonların en güzeli bu.
sevgiler

gökyüzününelleri.blogspot.com dedi ki...

vay ben yokken neler yapmışsınız ellerinize sağlık nineciğim sevgiler

gökyüzününelleri.blogspot.com dedi ki...

vay ben yokken neler yapmışsınız ellerinize sağlık nineciğim sevgiler

† ★ Enedina Nava ★ † dedi ki...

oh my!!! the little dragon are so cute!!! woaaaaah!!! =D congratulations!!!!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin