21 Ağustos 2010

AMİGURUMİ DENİZANASI VE AHTAPOT




İKİSİ DE AHTAPOT OLDU GALİBA AMA BİZ BÜYÜK BİR İNATLA DENİZ ANASI DİYORUZ BİRİSİNE.TATİLDE ÇOK ŞEYLER ÖĞRENMİŞ FARECİK.DENİZ ANASININ RENGİ YOK DİYOR .BUNLAR MUTEŞEM CÜCELER YA HERŞEYİ DİKKATLE İZLİYOR ÖĞRENİYORLAR.BABASI BALIK DEĞİL DENİZ ANASI TUTMUŞ ANLATIRKEN BİLE KAHKAHALARLA GÜLÜYOR FARECİK.
SOBANIN BAŞINDA UYUKLAYAN KEDİLER GİBİ KLİMANIN ALTINDA UYUKLUYARAK RAMAZANI GEÇİRİYORUM.GECELERİ SABAHA KADAR AMİCİKLERİ ÖRÜYORUM, ÖZLEMİŞİM GERÇEKTEN ÖRMEYİ.EDA NIN BLOGUNDAKİLERİ BİTİRECEĞİM GALİBA.

9 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

ablacım ellerin dert görmesin senin akvaryum sakinleri artıyor bu arada süper olmuşlar.

Afet Ergü Şaşmaz dedi ki...

Ablam harika olmuş yaaa, bu arada kardeşin iyidir inşallah, selam ve dualarımız sizinle, sevgiler...

Afet Ergü Şaşmaz dedi ki...

Abalm bişye sorucam, biraz vakit bulduğunda söz verdiğin şaldan yapabilrimisizn:) biraz yüzssüzlük yapıyorum ama bayramdan sonra kıza söz kesicez, baya bir eksik var, bende bu fıtıklar hiç bişey yapamıyorum, böyle şeyide hiç yok kızımın...hiç olmssa biri siyah diğeri mor lila alacalı renkte iki şal yapablirmisiniz. çokmu istedim, ben size yün ve emek hakkınızı havale çıkarsam, şimdi yünleri siz bilirsiniz ne olduğunu, cevabını bekliycem sevgiler...

bunu yayınlamayın..

havlu-dantel dedi ki...

Şahane şeyler bunlar Ninem, elleriniz dert görmesin ... :)

Nile e Richard dedi ki...

Oi colega.
Seu polvo está uma gracinha,adorei.
Bom fim de semana para voce.
bjtos.Nile.

Şenay- Doğam dedi ki...

Denızle ılgılı herseyı coook sevıyoruz.. bunlar da harıka :) opuyoruz nese nınem :)

edaca dedi ki...

ahhh kuzummmm benımmm masallah koca adam erkek erkekk nınesıııı :)) herseyıde bılırmıs masallah :)zamane bebelerı ısteee

bu arada cok guzel olmuslar elelrıne saglık orucun mubarek olsun nıencım netcen ole ole gececek ıstee hele heleee canım adanam bısıcak bı nemlı hıc sormaaa :((

Hayal Arkadaşlarım dedi ki...

Neşe teyzem bu bızdıklar öle bilmiş öle bilmiş ki. Katlayıp köşeye koyuverirler wallaha :)

BEn ahtapot a bayıldım. Gözler acayip şirin olmuş.

uzmanamator dedi ki...

Ellerine sağlık ninem seni görmek çok güzel :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin