15 Ekim 2009

TIĞ İLE TEK PARMAK ELDİVEN TARİFİ
























BEN ÖRGÜ OYUNCAKLARA BAŞLAR GİBİ BAŞLIYORUM http://hayalarkadaslarim.blogspot.com/2009/05/amigurumiye-nasl-baslanr.html ÖĞRENEBİLİRSİNİZ,NASIL BAŞLANDIĞINI.ÖĞRENİN DE DERİM GÜZEL SIKI BİR BAŞLANGIÇ OLUYOR.6 SIK İĞNE İLE BAŞLADIM,SONRAKİ SIRADA 12SIK İĞNE,SONRA 18 SIK İĞNE ,SONRA 24 SIK İĞNE ,SONRA 30 SIK İĞNE YAPTIM SONRAKİ SIRADA 2 SK İĞNE DAHA ARTTIRDIM 32 SIK İĞNE BİZİM KÜÇÜK ELE OLDU .SİZ DE ELE ÖLÇEREK GENİŞLETİN .










32 SIK İĞNE OLARAK BAŞ PARMAĞIN BAŞLADIĞI YERE KADAR 17 SIRA SIK İĞNE ÖRÜDÜM.SONRA 7 ZİNCİR ÇEKTİM VE 5 DELİK ATLIYARAK 6 DELİĞE BATARAK SIK İĞNE ÖRMEĞE DEVAM.

















BİZİM İPİMİZ BİTTİ NE YAZIK Kİ,ŞAPKASINDAN BU KADAR İPLİK ARTMIŞ .BİLEĞE KADAR GELDİK AMA BİRAZ KISA KALDI.BEYAZ İLE BİR SIRA DAHA SIK İĞNE ÖRDÜM.SONRAKİ SIRA 2 TRABZAN BİR ZİNCİR, BİR DELİK BOŞ BIRAKIP YİNE 2 TRABZAN 1 BOŞ OLARAK SIRAYI TAMAMLADIM.BURASI DELİKLİ OLDU BİR BOŞ BİR DOLU.ÜZERİNE BİR SIRA DAHA TRABZAN ÖRÜP BİTİRDİM.





İLİK GİBİ KALAN YER PARMAK OLACAK.




14 SIK İĞNE YAPTIM,BAŞ PARMAK GENİŞLİĞİ KADAR.8 SIRA SIK İĞNE ÖRDÜM.










8 SIRADAN SONRA ,BİR ATLAYARAK ÖNCE 7 SIK İĞNE ÖRÜLÜR SONRAKİ SIRADA BİTİRİLİR.PARMAK HAZIR.









ELDİVENLER BİTTİ.İSTEDİĞİNİZ GİBİ SÜSLEYİN.BUNU ÇINARIN KUZENİ İLAYDA YA ÖRDÜK O YÜZDEN ÇİÇEK YAPTIM PONPON YERİNE.BEN ÇOCUK ELDİVENLERİNE UZUN KORDON TAKIYORUM.MONTLARININ KOLUNDAN GEÇİRİP ELLERİNE ÖĞLE TAKIYORUM.HEM ELLERİNDEN ÇIKARAMIYORLAR,HEM DE DÜŞÜP KAYBOLMUYOR.



6 yorum:

uzmanamator dedi ki...

ninem ne yaptın sen yaa :)
ama ben daha yeni başlamıştım hani rakip olcaktık sen safha geçmişsin ben hala emkleyeyim :)

şaka bir yana süpe olmuşlar ben de ela ya mı örsem acaba:)

http://yaseminkale.blogcu.com/ dedi ki...

neşe teyzem ne kadarda güzel olmuş
benim çetik patikleri kalın iplik ile yaptığım için çok kaba durdu ama yakıştı kızıma
ehhh önümüz kış bu eldivenleride yapmak gerek dimi :)
çok tşkler neşe teyzem paylaşımın için

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

ablacım eline sağlık rengide çok güzelmiş.

Hayal Arkadaşlarım dedi ki...

Bu eldiven örme işi de bayağı alengirliymiş ninem. Patiği çoraba uydurup ördüm ama eldiven için miniğimi bekleyeceğim. Ne güzel de anlatmışınız fotoğraflayarak. Teşekkürler.

şirinem dedi ki...

:) herzamanki güzelliklerinizi bizimle paylaştuğınız için teşekkürler ninem ellerinize sağlık

asosh dedi ki...

ninecim eline sağlık bende anasınıfındaki miniklere öreyim bunlardan minik eller üşümesin

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin