13 Ekim 2009

TIĞ İLE ÇETİK YAPIMI

İKİ KULAK VE İKİ GÖZ EKLENMİŞ HALİ.SİZLER DE İSTEDİĞİNİZ GİBİ SÜSLEYİN ÇETİKLERİNİZİ.












BEN ÖRGÜ OYUNCAKLARA BAŞLAR GİBİ BAŞLIYORUM http://hayalarkadaslarim.blogspot.com/2009/05/amigurumiye-nasl-baslanr.html ÖĞRENEBİLİRSİNİZ,NASIL BAŞLANDIĞINI.ÖĞRENİN DE DERİM GÜZEL SIKI BİR BAŞLANGIÇ OLUYOR.BEN DE OYUNCAKLARLA BERABER ÖĞRENDİM.

6 SIK İĞNE İLE BAŞLADIM,SONRAKİ SIRADA 12SIK İĞNE,SONRA 18 SIK İĞNE ,SONRA 24 SIK İĞNE .SAYI VERMEK İSTEMİYORUM ZİRA BENİM ÖRDÜĞÜM ÇOCUK ÇETİĞİ.AYAĞINIZA GÖRE ÖLÇEREK ÖRECEKSİNİZ.

SONRAKİ SIRALARDA SADECE İKİ YANDAN 2 ŞER ARTTIRDIM.YANİ 26,28,30, DİYE ARTTI.

BİZİM ÇETİK YANDAKİ RESSİMDE 36 SIK İĞNE OLDU ŞİMDİ HİÇ ARTTIRMADAN BİLEĞE KADAR ÖRÜLECEK.














ÇOCUKLAR İÇİN İYİCE BİLEĞE YAKIN OLSUN DERİM.ZOR ÇIKAR AYAKLARINDAN.




BİLEĞE DAYANINCA ORTADA 6 SIK İĞNE BOŞLUK BIRAKILARAK GERİ DÖNÜLECEK










YANİ YANDAKİ RESSİMDEKİ SIK İĞNE İLE APARAT ARASI BOŞ KALACAK.BURADAN SONRA ORTASI AÇIK GİDE DÖNE ÖRÜLECEK.BU KONULARDA BİRAZ ACEMİ OLDUĞUM İÇİN O SAFHANIN RESMİNİ ÇEKMEDEN GEÇMİŞİM.

BİLEKTEN AYAK TOPUĞUNA KADAR SIK İĞNE YE DEVAM







TOPUKLA AYNI HİZAYA GELDİĞİNDE;BENİM 30 SIK İĞNEM VARDI DÜZ OLARAK ÖRDÜĞÜM.10 SIK İĞNE ÖRDÜM,SONRA EKSİLTEREK YANİ BİR SIK İĞNE ATLAYARAK 5 KERE DAHA BATTIM.SIRANIN SONUNDA 10 SIK İĞNE İLE BİTİRDİM.ARKASI RAHAT OLSUN DİYE





















ŞİMDİ 12 SIK İĞNE YAPIP ORTAYA KADAR GELDİM.ÇETİĞİN TERSİNDEN İKİ PARÇAYI SIK İĞNE İLE BİRLEŞTİRDİM.ÇETİK BİTTİ.İPLİĞİ SAKIN
KOPARMAYIN AĞZINA SIK İĞNE GEÇİN.
BEN BU TÜR BİTİMLERDE SIK İĞNEYİ SAĞDAN SOLA DOĞRU DEĞİL.SOLDAN SAĞA DOĞRU ÖRÜYORUM,BİRAZ DAHA SÜSLÜ DURUYOR. ÇOK SIKI YAPMAYIN AYAKLAR RAHAT GİRSİN











BENCE TAM AYAĞINIZA GÖRE ÖRÜN,AZICIK SIKI BİLE OLSUN,ÇÜNKİ GİYDİKÇE ESNEME YAPIYOR.ÇOCUKLARA BAĞCIK DA GEÇİREBİLİRSİNİZ.BELKİ ÇIKARIP ATAMAZLAR.
BİZ GİYDİK BİLE,SÜSLEMESİNİ DE SİZ YAPACAKSINIZ ARTIK.İKİ GÖZ İKİ KULAK BİR AĞIZ YAPTINIZ MI HAYVANCIKLI ÇETİKLERİNİZ OLACAK.HADİ KOLAY GELSİN.
ANLAŞILMAYAN BİR YER VARSA SORABİLİRSİNİZ.





10 yorum:

Hayal Arkadaşlarım dedi ki...

Hafta sonu İnciye öreyim dedim şu meşhur çim örgülü çetikten, bırakın çim örgüyü çetiği bile tutturamadım :) Ama utandım size sormaya.

Çok çok sağolun bu tarif için. Ellerine emeğinize sağlık.

Unknown dedi ki...

örgücüninem açıklamalı anlatımın için çok teşekkürler inş bende denerim birgün

http://yaseminkale.blogcu.com/ dedi ki...

ne güzel anlatmışsın neşe teyzem
oyuncaklardan sıra gelmiyorki bu işlere:)
ama hemen başlayacağım bu bnm böcek elam uyusun
yoksa hayatta ölçtürmez o minnoş ayaklarını :)

Stil Direktoru dedi ki...

hay sen yaşa yüzümü güldürdün cano

uzmanamator dedi ki...

ninecim ne hoş olmuş ellerine sağlık sıcacık tutar bu senin fareciği :)

akasyakokusu dedi ki...

Ablacım eline emeğine sağlık nede güzel anlatmışsın..maviş maviş renkleriyle giyen ayakları sarsın sıcak tutsun..
ayrıca oğluşum adına tşkler ederim hürmetle ellerinden öper ninesinin.arada beklerim ablacım kal sağlıcakla..

Unknown dedi ki...

Anlatımınızla rahatlıkla bir çetik örebilirim artık teşekkürler güzel paylaşımınız için örgücü ninemiz

Sevgiyle kalın...

Kıbrıs Mağduru dedi ki...

Ninecim yine ben ama bu sefer bu çeltiğin tarifini almaya geldim :) inşallah yapabilirim öpüyorum ellerinden

edaca dedi ki...

guzelll nınemmmmmmmm hemen yappım bende saol :))

altın olan her şey parlamaz dedi ki...

çok güzel olmuş. elinize sağlık. benim bile anlayacağım şekilde anlatmışsınız.
bi sorum var: kulakları nassıl yapabilirim?

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin