01 Nisan 2010

HARUNİ ŞAL , ALİZE CASHMIRA İLE



BİR ŞAL DAHA BİTTİ ŞÜKÜR.DAHA ÖNCE ÖRDÜĞÜM MODEL .İPİ MUHTEŞEM BİRŞEY ONU ANLATAYIM DEDİM.ÇOK ZAMANDIR BU KADAR GÜZEL YÜN YOKTU BENCE PİYASADA.ZATEN %100 YÜN DİYOR ETİKETİN DE. FİYAT BİRAZ DAHA PAHALI AMA BENCE ÖMÜRLÜK OLUR ÖRGÜLERİNİZ.BU ŞAL 3 YUMAKTAN ÇIKTI
BU ARADA GÜNEŞİ GÖRDÜM BAHAR TEMİZLİĞİNE BAŞLADIM,O YÜZDEN DE FAZLA DOLAŞAMIYORUM BLOGLARI KUSURA BAKMAYIN YORUM BIRAKAMADIĞIM İÇİN.YOKSA AKLIM SİZLERDE. ÇABUK ÇABUK BİTİREYİM DEDİM,ÇEKMECE DOLAP İŞLERİNİ.SEVGİYLE KALIN

28 yorum:

Ada Deniz dedi ki...

eline sağlık. her zamanki gibi çok güzel olmuş

uzmanamator dedi ki...

Şal çok hoş ninem eline sağlık resmen döktürmüşsün :)

bahar yorgun dedi ki...

ninoşum kolay gelsin sana ben daha başlayamadım. kısa bir bahar tatiline çıkayım ondan sonra başlatım inşallah. şalın her zamanki gibi mükemmel nineciğim ellerin dert görmesin

gulseyhan dedi ki...

renk harika model harıka gene super olmuş ellerine saglık arkadaşım

Nur dedi ki...

çok şık ve asil olmuş ellerinize sağlık :)

tosbagalar dedi ki...

kolay gelsin nineciğim bende çalışan bir bayan olarak ne zaman bahar gelip güneşi görsem keşke evde olsam da kafama göre bir temizlik yapsam derim.

orgu delisi dedi ki...

harika bişey olmuş yine,elinize sağlık.

KUMSALDA dedi ki...

enfes olmuş bu şal renkte harıka

Unknown dedi ki...

Sevgili Örgücü Nine(Ablamız), Harika harika ne diyebilirim ki desenin narinliği renk seçiminiz o güzel ellerinize emeğinize sağlık. Sevgiyle kalın...

TATESAL dedi ki...

Şalın rengine ve desenine bayıldım ninecim,zor oluyor mu bunu örmek?
Misinalı şişlemi örüyorsun marifetli hatun...
Bravo gerçekten,sevgiler...

hacer dedi ki...

çok hoş olmuş şal. sabrınıza hayran kaldım, incecik incecik bitmez onu örmesi. benim harcım değil doğrusu

noyumberry dedi ki...

Çok zarif olmuş rengide çok güzel:)
ellerine sağlık..kolaygelsin ninem..ohhh temiz temiz oturursun artık:D
sevgiler..

!!! Şekerperisi !!! dedi ki...

ninem eline sağlık:)
sen kına için örüyordun şal hani buda onlar için mi yoksa arada bunuda mı çıkarıverdin?

saygılar ninem..

Unknown dedi ki...

HEPSİ KINA İÇİN İNŞALLAH,AMA ÖNCE GELİN KIZA GÖSTERİRİM BEĞENDİKLERİNİ ALIR.
MİSİNALI ŞİŞ İLE ÖRÜLMESİ DAHA
MANTIKLI İLMEK ÇOK ÇÜNKİ.
ÖRMESİ ZOR DEĞİL KALIN ŞİŞ İLE ÖRÜLÜYOR ŞEMALARI VAR BENDE İSTEYENE YARDIMA HAZIRIM KORKMAYIN YAPAMAM DİYE.

Necmiye dedi ki...

döktuemussun gene teyzem ellerine sağlık hayran kalıyorum bu sallarına senin

rosalia dedi ki...

It's fantastic! Great work!

SEVKUT dedi ki...

Ellerinize sağlık çok güzel olmuş şalınız, gelin kızınız gerçekten çok şanslı olucak.

ArZuCo dedi ki...

ellerinize sağlık çok güzel olmuş. benim zevkle ve zorlanmadan ördüğüm bir şaldı muhteşem olmuş

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

ablacığım tek kelimeyle muhteşem olmuş. ellerine sağlık

asosh dedi ki...

çok şahane işler yapmışsın yine ninem...uzun zamandır bakamıyordum bayıldım hepsine.eline sağlık...bu arada kolay gelsin bahar temizliklerine...

Hayal Arkadaşlarım dedi ki...

Ninem şema olsa neye fayda. Bu neymiş böyle diye bakarım ben anca şemaya.

Harika olmuş yine. Söylenecek kelime yok. Galiba düz renk bu medelleri daha güzel gösteriyor.

Gelin namzetiniz çok şanslı.Çokk hem de...

icimdeki yolculuk dedi ki...

çok güzel olmuş ellerine sağlık

Şengülce dedi ki...

canım şal harika olmuş eline koluna sağlık..iyi hafta sonları..

Creazioni Emanuela.D dedi ki...

ciao!Carissima ho visto dei lavori Fantastici nel tuo Blog !!!!!Bravissima!!!!!Bacioni!!!!

Afet Ergü Şaşmaz dedi ki...

Ablası şallar harika, özellikle buna bayıldım tam çeyizlik, ben kızıma ördütebilirmiyim bundan yada satıyormusunuz, bu bilşgileri bana ulaştırırsan sevinirim. Sevgiler.

Sevtap dedi ki...

oooo neler kaçırmışım neler.Örnekler,renkler hepsi ayrı güzel ninecim ellerine sağlık.Bu arada bende temizlik yapıyorum her yerim ağrımış oturunca anladım ühühüühü :(

Ayyuzlum dedi ki...

Merhaba ellerinize sağlık tüm ördükleriniz paylaşımlarınız harika olmuş .Allah iyi günlerde kullanmayı nasip etsin sevgilerimle Ayyuzlum-Resüde

serpil dedi ki...

selam bende örmek isterim tarif edermisiniz???

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin