19 Şubat 2010

ŞAL

BU ŞALI ÖRMESEYDİM ÇATLARDIM.BAKTIM BAKTIM BAKTIM GÜNLERDİR ÖRDÜM SÖKTÜM VE KARŞINIZDA ŞALIM.
BEN NAKO TİFTİK İLE ÖRDÜM 1.5YUMAK GİTTİ.İNCE ÜFÜL ÜFÜL OLDU.AMA ÖNERİM VE SİZLERLE PAYLAŞMAK İÇİN HEMEN BİR TANE DAHA BAŞLADIM,NAKO ANKARA TİFTİK İLE. BİRAZ DAHA KALIN SANKİ DAHA GÜZEL OLACAK.
ŞU AN GECENİN 2 Sİ.ÖĞRENMEK İSTEYENLER İPLERİ VE MİSİNALI ŞİŞİNİ HAZIRLASIN, ANLATACAĞIM NASIL YAPILDIĞINI.ORJİNAL MODELİ BU SİTEDE MODELİ İNDİREBİLİRSİNİZ ÜCRETSİZ.ORADAKİ ŞEMADAN BAKARAK ÖRÜLÜYOR ÇOK KOLAY VE DE ÖRMESİ ÇOK ZEVKLİYMİŞ.ÖĞRENDİKTEN SONRA DEĞİŞİK AJURLU MODELLERLE ÇOK DAHA GÜZELLERİNİ ÖRECEĞİNİZE EMİNİM.

20 yorum:

Sevtap dedi ki...

çok hoşmuş ninecim rengide çok güzel ellerine sağlık derslerime basladım yoksa kesin baslardım ama örücem bende kendime bitane ellerine sağlık çok güzel olmuş.İyi geceler ninecim.

DenDen dedi ki...

Ellerine sağlık harika olmuş

Şenay- Doğam dedi ki...

Orijinal modele gerek yok Nınem...Bızım orjinal modelımız sensın...

Ellerıne emeklerıne saglık..

bahar yorgun dedi ki...

süper nine diyeceğim bundan sonra sana nineciğim. maşallah 41 kere çok güzel olmuş ellerine sağlık güzel günlerde kullan

noyumberry dedi ki...

Çok şık olmuş ellerinize sağlık:))
bende bir tane başladım bakalım ortaya ne çıkacak...ayrıca kırmızı da güzel renk:))

uzmanamator dedi ki...

Ninem çok şık olmuş ellerine sağlık imreniyorum artık ya hiç bişey yapamıyorum evde yemek pişirmeye bile zamanım kalmıyor ne sinir bozucu di mi :P
Ama şalın harik aolmuş ninem ..

violet dedi ki...

nineciğim çok güzel olmuş eline sağlık

Aysultan... dedi ki...

Sen çatlamazsın çünkü çıkartırsın örneği örersin bizi çatlatırsın Ninecem :)))
şaka şaka eline emeğinie sağlık çok güzel olmuş kendine iyi bak :))

Nilgün Komar dedi ki...

çıtır ninemmmmm
harika olmuş.... ellerine sağlıkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

Adsız dedi ki...

ay müthiş renkte ona göre muhteşem olmuş beklıyorum açıklamyı nınecımm ravelry e nasıl uye olunyyor kı???

Bucanni dedi ki...

Nineciğim bu süper olmuş. Çok zarif görünüyor ellerine sağlık. öptüm çok.

Hayal Arkadaşlarım dedi ki...

Gece iki mi... Ne yaptınız Neşe teyzem gözlerinize yazık.

Çok güzel hafif bir şal olmuş. Yaz içinde aksesuar olarak kullanılabilir hafif olduğu için.

Ben hazırladım şişlerimi, ön sırayı da kaptım, hocamı bekliyorum :)

TATESAL dedi ki...

Ninecim şahane olmuş şal ellerin dert görmesin,sevgiler...

dshandmade dedi ki...

şahane bir şal olmuş. örmesi zor görünüyor. ellerinize sağlık. çok beğeniyorum bu tür modelleri ama, örmek cesaret istiyor.

Adsız dedi ki...

uslubumu hatalıydı ?? ben kendimi gaarip hissettim herkes bılmeden etmedn yorum yapmış çok üzüldüm amacım övmek ve tarif almaktı.. ve ravelry sorusuydu sadece tekrar üzgün olduğumu söylemek isterim umarım bu mesajlarımıda yaynlarsınız sevgiler

Unknown dedi ki...

KAZA İLE YORUMUNUZU SİLDİM NE OLUR KUSURA BAKMAYIN.EVET BU ŞALLAR HER YIKAMADAN SONRA GERİLEREK KURUTULACAKMIŞ

http://belguzar anne.blogspot.com dedi ki...

merhaba elıne sağlık şallar çok şık kullanacakalr ıyı gunlerde kullansın sevgıler

ayser dedi ki...

örgücünine ördüklerinizi hayranlıkla izledim.hepsi birbirindne güzel maşallah size ellerinize sağlık.ben de frozen şal başladım bitek üzere ama bitiremeden bir de annis şal başladım..ama bunların nasıl gerdirileceğini bilmiyorum..yıkanacak mı? kuruduktan sonra mı gerdirilecek yoksa ıslak ıslak mı gerdiricez..? ütü yapılamaz mı acaba..daha kolay olmaz mı ki?bana bilgi verirseniz çok memnun olurum..Şimdiden teşekkürler..

Nilgün Komar dedi ki...

ninemmm mail adresim celebi74@gmail.com
şal almak isteyen bir arkadaşım var
acil bilgi verebilirmisin acaba?

telefonunu da yazabilirsin bir konuşalım olurmu?

Unknown dedi ki...

ninecim ellerine salik bunu resme bakarak ordun

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin