27 Ağustos 2009

AMİGURUMİ AT
































RAMAZAN DA İFTAR İLE SAHUR ARASI UYKUSUZ GEÇİYOR.ÇOK ŞÜKÜR ÇOK GÜZEL BİR RAMAZAN GEÇİRİYORUM AMA UYKU DÜZENİM HİÇ KALMIYOR.GÜNDÜZ BİRAZ ŞEKERLEME YAPIYORUM BENİM FARE İLE BİRLİKTE.E GECE OTURUNCA DA ELİM BOŞ DURMUYOR.SAYILARIhttp://www.allfreecrafts.com/crochet/pony.shtml BURADAN ALDIM.BELKİ ÖRMEK İSTEYEN ÇIKAR DİYE.BAKARAK YAPMADIYSAM, SAYILAR OLUNCA NEREDEN BULDUYSAM YAYINLIYORUM.PAYLAŞARAK ÇOĞALALIM DİYE.
KOCAMAN BİR AT OLDU,KALIN İP İLE ÖRÜLÜNCE .YARIN ÇINAR DIGI DIGI DİYE GEZECEK ÜSTÜNDE.

21 yorum:

Unknown dedi ki...

çok güzel olmuş maaşşallah nazar değmsin size kızımla bakıyorduk bende istiyorum diye başladı bakalım o kadar becerikli dğeğilim ama çok ısrar isterse deneyecem çaresiz

Duru Günaçan dedi ki...

aaa beyaz at... bunun prensi de Çınar olsa gerek:)

Harika olmuş, ellerinize sağlık.

icimdeki yolculuk dedi ki...

harika bir şey olmuş buu çok güzell

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

ablacığım beyaz at süper olmuş ellerine gönlüne sağlık birde prensini bulursa tamamdır:))
çok beğendim

senin bebeklerin dedi ki...

ay bu çok şekerrrrrrrrrr:)) bayıldım.çınar çok şanslı gerçekten;benim kuzucuklarım hala bekliyor ben onlara bir şey öreyim diye:( ben de örücem bundan yavrularıma:) elerine sağlık neşe ablacım. her zaman yanımda olduğun için ne kadar teşekkür etsem az. seni seviyorum...

Unknown dedi ki...

Merhaba
Ellerinize sağlık diğerleri gibi bu oyuncakta harika olmuş....mailinize çok mutlu oldum...beni yüreklendirdiniz....ince nakış orlonu ile denedim ama çok sıkı oluyor olmadı yani...ip olarak genelde ne kullanılıyor öğrenebilirmiyim...bu arada ramazanınızda mübarek olsun...

kedicibasi dedi ki...

yine harikasın nineciğiğm. link için teşekkürler.çok tatlı olmuş bu at:)Çınar güle güle oynasın

orece dedi ki...

gerçekten harika ellernize sağlık.

orece dedi ki...

gerçekten harika ellernize sağlık.

yaseminkale dedi ki...

duayenim yine harikasınız
yine bir başkasınız
ellerinize sağlık
süper ötesi olmuş

ebrulikedi dedi ki...

beyaz atlı prens olacak çınar.elinize sağlık.çok güzel olmuş

şirinem dedi ki...

oy oy yesinler bu minik atı harika ve çok sevimli olmuş ellerinize sağlık

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Çok güzel olmuş elinize sağlık...

Hayal Arkadaşlarım dedi ki...

Ninecim süper çok gerçekçi olmuş.

Çok beğendim, bende deneyeceğim.

Sevgiler.

sihirlirloklava dedi ki...

çok emek vermişsin...eline koluna sağlık arkadaşım...sevgiler...

uzmanamator dedi ki...

Çok güzel çok çok güzel harika bir at her yarışta birinci at hem de bembeyaz ya çok şekerrr :)
Vallahi ben torunun yerinde olasım geliyo şöyle şu oyuncaklarla birer kere oynayana kadar olsam yeter :))

Seni seviyorum ninecim hep orda ol tamam mı :)
Ellerine gözlerine yğreğine sağlık :)

zarifhobi dedi ki...

bende bu attan örmek istiyorum ama verdiğiniz ling türkçe değil yardımcı olurmusunuz

biryudumhobi dedi ki...

bu at ne güzel olmuş böyle maşallah çok güzel oyuncaklar örüyosunuz elinize sağlık.

SMİLENA dedi ki...

çok çok güzel.sanki az sonra hareket edecekmiş gibi...

Adsız dedi ki...

yaptığınız oyuncaklar harika olmuş bende oğluma denemek istiyorum mümkünse açıklamalı olarak yazarmısınız teşekkürler...

TATESAL dedi ki...

Ninecim yine yoksun buralarda bir ses ver bari....
O kadar amigurumi sitesi gezdim senin gurumilerin yerini hiç biri tutmuyor ya ne kadar güzel örüyorsun,ellerin dert görmesin...
Ninem bende gurumi ye merak sardım acemi bir civciv yaptım ama senden öğrenecek çok şeyim var...At için verdiğin yabancı sitede linkine baktım ama pek anlayamadım....
Sevgiler...Çabuk gel herkes merak ediyor....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin