16 Ekim 2009

MİMLENMİŞİM

http://banucabirseyler.blogspot.com/ TARAFINDAN MİMLENMİŞİM BUYURUN CEVAPLARIM

1. En sevdiğiniz 3 çiçek ? PAPATYA,MENEKŞE,NERGİS
2. Gerçekleşmesini istediğiniz 3 hayal ?

HAYAL KURMAYI PEK SEVMEM,BİR SÜRÜ OYUNCAK ÖREMEK İSTİYORUM.


3. En sevdiğiniz ve en sevmediğiniz 3 huyunuz ?
BİRAZ TEZ CANLIYIM,HERŞEYİ ÇABUK ÇABUK YAPAR KENDİMİ ÜZER VE YORARIM


4. Gıcık olduğunuz 3 hareket ?
İKİYÜZLÜLÜK,DEDİKODU VE TER KOKAN İNSANLAR

5. Bu benim en kara günümdü, dünya başıma yıkıldı ve bir daha ayağa kalkamam diye düşündüğünüz olay.

İNSAN 56 YIL YAŞAYINCA BİR SÜRÜ ACI TATLI OLAY GEÇİYOR BAŞINDAN.AMA EN YIKILDIĞIN AN BİLE BİR GÜN ANI OLUVERİYOR.

BEN DE http://gulseyhan.blogspot.com/2009/10/leylegn-vedas.html GÜLSEYHAN I MİMLİYORUM.VE MUTLAKA BLOGUNU ZİYARET EDİP LEYLĞİN VEDASINI GÖRÜN DERİM.

3 yorum:

Hayal Arkadaşlarım dedi ki...

Gıcık olduğunuz hareketler kısmına aynen katılıyorum...Bu tarz hareketler sergileyen insanlar ile olan ilişkilerimi hemen rölantiye alır ve bir süre sonra da bay bayyyyyy... İçgüdelerim kuvvetli olsa gerek hiçbir zaman yanılmamışımdır o kişileri tespit etmekte.

Kıbrıs Mağduru dedi ki...

Beni cesaretlendiren güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim. Aslında fikirleirniz çok güzel. Ama işte herkese şart koşamadım herkes yelek kazak örsün diye, çünkü kimi diyor vaktim yok kimi diyor ben örmeyi bilmiyorum kimi diyor yetiştiremem. Bende dedim ki atkı bile olsa kabul. Çünk ü yatılı kalan çocuklaırn ihtiyacı var. Aslında üzülüyorum çünkü şimdiye dek 15 kişi başvurdu. bu sadece 2 sınıf demek. daha çok kşi başvurur sanıyordum. Ben öremem diyenlere artık hazır giyimde kabul dedim. Maksat çocukları sevindirmek. Umarım biraz daha ilgi görür etkinliğmiz. Foruma giriş yapadım demişsiniz ben sizi gördüm forumda galiba sorun düzeldi. katılacak arkadaşlar forumda bu linke http://orgudunyasi.zforum.biz/etknlkler-hakkinda-f6/gazantep-gorme-engelller-lkoretm-okulu-cn-yardim-etknl-t472-30.htm#7403 isimlerini yazdırmasını rica ediyorum. Oraya sizin adınıza ben isminizi yazacağım. tekrar teşekkür ederim :)

Kıbrıs Mağduru dedi ki...

Bu arada adresimi isterseniz maille isterseniz forumda özel mesajla gönderebilirim. ayın 15 inde elime ulaşmış olsun istiyoruz çünkü Bayramdan 1 hafta önce bütün çocuklar evine gidiyor. Bayramdan önce verelim diye düşündük.. Bana size nasıl ulaşabileceğmi benim bloguma yorum yaparak yazarsanız çok mutlu olurum.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin