25 Ocak 2013

SEMELE ŞAL VE GECİKMİŞ BİR TEŞEKKÜR




Çok örmek istediğim bir şal idi.Sevgili SAMYELİ yardımlarını esirgemedi.O  olmasa öremezdim.Eşimin hastalığına denk geldi,öremedim bitiremedim bir türlü.Keşke o sağ olsaydı ben hiç örmeseydim ama hayat bu.
BANU ya özendim biraz evimi toparlamaya başladım,yarımları çıkardım.Geçen yıl ne çok örgüye başlamışım.Bazılarının ne olduğunu bile unutmuşum Söküp duruyorum.                                                      Sevgili Samyeli gerçekten çok çok teşekkürler hakkını helal et..

3 yorum:

Hamarat Ablam dedi ki...

Ablacığım ellerine sağlık iyi günlerde kullanman dileğiyle.
Keşke sevdiklerimiz hep yanımızda olsada biz onlarla hep gözgöze dizdize olsak dediğin gibi hayat bu acısıyla tatlısıyla yaşayacağız,Rabbim hepimize sabırlar versin,Abimizinde mekanı cennet olsun...

Samyeli Design dedi ki...

Canım ninecim, ne demek tabiki yardımlaşacağız.

Harika olmuş semelen.

sevtap(karabidikim) dedi ki...

Yine çok güzel olmuş ninem ellerine kollarına sağlık.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin