17 Ocak 2013

KÖPÜK'ÜM VE KAZAĞI







Kazağı göstermemek için elinden ne gelirse yaptı.Aslında çok yakışıklı çok uslu çok çok temiz bir köpek kendisi.Hayvanların da burcu var mı bilmem ama bizim Köpük !0 Ocak doğumluymuş oğlak burcunun keçiliği var.
 Benim yeni yol arkadaşım.Dedesi söz vermişti Fareciğe.Dedesi uzaklara gidince;tutundu söz vermişti alacaktı diye.Sonra Köpük aramıza katıldı.Sahibisi farecik bakıcısı ben oldum.Öğle alıştık ki birbirimize
Birkaç kazak ördüm yayınlamak hiç aklıma gelmemişti,belki birilerinin işine yarar.Evde bakılan köpekler dışarıda çok üşüyorlar da.

6 yorum:

Banuca dedi ki...

Ellerine sağlık Köpüğün ninesinin :)
Bıdık küçükken giyiyordu ama büyüynce fena söylenmeye başladı birşey giydirmeye çalıştıkça, ben de bıraktım giydirmiyorum artık, herifin karizması sarsılıyor herhalde, ağır abi ya :)))))

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

çok sevimli olmuş şeker şey ellerinize sağlık.

Unknown dedi ki...

Banum senin delikanlı bahçede gezmeye alışık üşümüyordur,benimki banyodan sonra bile titriyor evin içinde bebek gibi.garibim apartman köpüşü

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
TATESAL dedi ki...

Çok güzel olmuş...köpük ve farecik iyi anlaşıyorlar belli ama fareciğin yanında köpüğü seversen arıza çıkarabilir...sevgiler...

miyavkedicik dedi ki...

Merhabalar, Köpişinizin kazağına bayıldım.. Benzer bir tane annem ördü bizim kızımız için. Modelini sizden bakarak çıkardık..Çok teşekkürler.. Bloğunuzu severek takip ediyorum..
Selam ve sevgilerle...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin