23 Haziran 2012

YAZAMIYORUM

Önce duyduk sadece bu hastalığı.Sonra akrabalarımıza geldi,korktuk acaba dedik en sonunda ocağımın ortasına düştü anladık ne olduğunu.
Hepinize çok çok teşekkür etmek istiyorum,bloguma dönmek istiyorum .El işi yapmak istiyorum.Ama olmuyor yapamıyorum,alışamıyorum onsuzluğa.38 yıllık asker arkadaşım sırdaşım düşünmemiştim hiç böyle olacağını.
Anlatamıyorum Çınar a senin nereye gittiğini ,gözümün içine bakıyor hala ağlayarak.Arabası telefonu burada dedem uzağa gitmemiştir diyor.
Son ressiminizmiş bilemedik düşünmedik hiç çekerken.
Canım blog dostlarım beni hiç yalnız bırakmadınız; telefonla, mesajla yorumlarınızla hep yanımda oldunuz.Hepinizden Allah razı olsun iyi ki vardınız,iyi ki sizleri tanımışım.Dualarınızı helal edin dedemize.
24 mayıs 2012 regaip Kandili gecesi sessizce bıraktı gitti bizi.En sevdiği yerde Eyüp Sultan da ki kabrinde bekliyor Neşe annenin yanına gelmesini.

52 yorum:

begonya35 dedi ki...

Başınız sağolsun ALLAHtan sabır diliyorum hepinize..

Begonvilli Ev dedi ki...

Benim güzel arkadaşım; acın acımız oldu. Hep aklımdaydın. Defalarca yazdım, ulaşmaya çalıştım ama yanıt alamadım. Çektiğin sıkıntıları hissederek dua ettim. Artık huzur içinde uyumasını dilemekten başka elimizden ne gelir? Işıklar içinde uyusun...Bir de sana sabır ve metanet diliyorum. Allah dayanma gücü versin.

halime dedi ki...

size sabırlar diliyorum.Neşe hanım.ama hayat devam ediyor.bir yerlerden başlamanız ğerekiyor.altı ay öncede bu hastalıktan amca oğlunu kaybettim..
tekrar başın sağolsun.sevğiler.

kpsszede dedi ki...

Başın sağolsun ninecim, söyleyecek fazla birşey yok, ne teselli eder ki?
Allah cennette kavuştursun sizi, buradayken de sabır versin inşallah...

sevgi dedi ki...

çok başın sağolsun acınız acımızdır.Allahtan geliince insanın eli kolu bağlanıyor ne yazıkki, Allah sabırlar versin.

Hamarat Ablam dedi ki...

Tekrar başınız sağolsun ablacığım duyunca çok üzüldüm.
Rabbim sana sabırlar versin.
Mekanı cennet olsun,Nurlar içinde yatsın.
Selam ve sevgilerimi gönderiyorum.

Gülsüm Güven Tuncer dedi ki...

Canım benim. Eminim ki çok zor. Eşinizin mekanı cennet olsun inşallah. Rabbim sana sabır dayanma gücü versin. Ama yaz arada bir bize. Bak, biz blog arkadaşların buradayız ve seni çok merak ediyoruz. Paylaşacak çok şeyimiz var. Ne çare ki bu hayatı acılarıyla da yaşamak zorundayız. Pes etmek yok. Özleyeceğiz, yapayalnız hissedeceğiz kendimizi ama başka sevgilere arkamızı dönmemeliyiz. Seni sevenleri sensiz bırakmamalısın. Sarıl onlara ne olur. Hem, o harika örgülerine dön yine. Ördüklerini bloguna yerleştir. Biz yine hayran hayran seyredelim yaptıklarını. Pes etmek yok Örgücü Ninem. Pes etmek yok. Yazılarını dört gözle bekleyeceğim.

Nedret dedi ki...

Zaman nineciğim, zaman herşeyin ilacı. Allah nur içinde yatırsın.

fates dedi ki...

canım neşe ablacım,sözün bittiği yerdeyim,hiç böyle bir sonuç beklemiyordum inan ki ama takdiri ilahi,Allahtan sana sabır diliyorum,dedemizin de mekanı cennet olsun inşallah...seni artık aramızda görmek istiyoruz,bu zorlu günleri birlikte aşacağız inşallah...

Ada Deniz dedi ki...

Ne mutlu ki eşinize arkasından bu denli güzel sözler yazabilen bir eş bırakmış....Nur içinde yatsın

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

çok üzüldüm ninem... allah size sonsuz sabırlar versin...sevgiler.. dualarımız sizlerle...

serinus dedi ki...

başınız sağolsun Allah sizlere geride kalanlara sağlıklı ömürler versin. mekanı cennet olsun, Allah sizlere de sabır versin.

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

Ablacım sabırlar diliyorum nurlar içinde olsun. zaman herşeyi yoluna sokacaktır .
sevgiler

aski muhabbet dedi ki...

başınız sağolsun diyorum gözlerimde yaşlarla başka ne diyebilirim bilemiyorum. Okurken sadece gözlerim eşlik ediyor. Rabbim kolaylık verir inşallah. Birde biliyorum alışılmaz böyle bir duruma ama umarım en kısa sürede yavaş yavaş görebiliriz sizi.

Cebimdeki renkler dedi ki...

Tekrar başınız sağolsun. Allah hepinize sabır versin..

GÖNÜL dedi ki...

başınız sağolsun allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun allah geride kalnlara sabır ve uzun ömürler versin

GAMZELİ ANNE dedi ki...

ALLAHIM SABIR VERSİN ,EMİNİM ÇOK BÜYÜK BİR ACI,, ANNEMİN Bİ LAFI GELİYOR AKLIMA SON YILLARDA YAŞADIĞIM KAYIPLARDA,," ÖLÜMÜN YAPTIĞINI HİÇ BİRŞEY YAPMIYOR" DERDİ ÇOK DOĞRU,,,ALLAHIM SABIR VERSİN TEKRAR BAŞINIZ SAĞOLSUN,,,AMA NE KADAR GÜZEL Kİ EŞİNİZİN ARDINDAN BÖYLE ÖZLEMLE , İYİ BİR ŞEKİLDE ANIYORSUNUZ ONU BU BİLE ONA Bİ DUA BENCE,, DUALARIM EŞİNİZEDE ULAŞSIN İNŞALLAH RABBİM TÜM SEVENLERİ BULUŞTURACAK BEN EMİNİM ,,SEVGİYLE KALIN SAYGILAR...

Hülya dedi ki...

Başınız sağolsun Allah sabırlar versin çok zor ama neyapalım hepimizin gideceği yer orası bakınız torunlarınız var çocuklarınız var onlar için kendinizi bırakmayınız onların da size ihtiyacı var, dua edelim onlar için yapacağımız en iyi şey bu

tosbagalar dedi ki...

Tekrar başın sağolsun nineciğim. Allahım da sizlere sabırlar versin. Eminim çok zordur ama hayat devam ediyor işte bu günlerde bizler için

ozlems.corner dedi ki...

Neşe hanımcım allah sabır versin,mekanı cennet olsun,zaman her şeyin ilacı,o sızı asla bitmez,ama allah kuvvetini veriyor,hayat devam ediyor,örgüleriniz size iyi gelecektir,dualarım sizlerle ...

lululan dedi ki...

La echaba de menos. No entiendo bien, porque la traducción no es buena, pero creo que usted a perdido algún familiar. El tiempo suavizara su dolor y procure recordar los buenos momentos. Un beso.

nurece dedi ki...

Ninem basiniz sagolsun.Allah rahmet eylesin,sabir versin sizlere .

yaseminkale dedi ki...

Allahım sizi evlatlarınıza, evlatlarınızı size bağışlasın...

Unknown dedi ki...

Allah sabır versin,başınız sağ olsun.Ama kendinizi bırakmayın,torunlar için ayakta durmak gerek.Annemi ayağa kaldıran inanınki torunları oldu.Tekrar sabırlar dilerim.

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Başınız sağolsun.Allah sizede sabır versin.Üzüntünüzü paylaşıyorum.Nur içinde yatsın.
Sevgiyle...

SACİDE dedi ki...

Arkadaşım başınız sağolsun, RABBİM sabırlar versin, nurlar içinde yatsın.

edaca dedi ki...

Allah sabır versın nınecım ganın ganı rahmet etsın ınsallah :((

!!! Şekerperisi !!! dedi ki...

Ninemm başın sağolsun yeni öğrendim Allah nur içinde yatırsın mekanı cennet olsun eşinin, sende kendine çok iyi bak ninem ellerinden öperim saygılar

tintirişin zembili dedi ki...

Sevgili Neşe başın sağolsun eş kaybetmenin ne denli doldurulmaz boşluk ve acı olduğunu iyi bilen biriyim 2011 de bende eşimi kaybettim aynı hastalıktan üstelik ondan geriye kalan ne bir çocuk ne bir torun kaldı yapayanlız kalakaldım.1977-2011 upuzun bir yaşam dilimi ...
sana geçer diyemem unutursun hiç diyemem ama emin ol böyle yaşamayıda öğreniyorsun sadece kendini dış dünlayaya kapatma arzu edersen paylaşalım Sevgiler

Hayal Arkadaşlarım dedi ki...

Neşe teyzem şimdi okudum. Kaldım öyle oturduğum yerde. Allah size sabır versin. Mekanı cennet olsun dedemin. Nurlar içinde yatsın.

efenaz dedi ki...

Neşe Ablam,acı kaybınız bizleri de elem içinde bıraktı.Merhuma Cenab ı Allah tan rahmet ve merhamet ,geride bıraktıklarına sabırlar dilerim.
Mekanı cennet olsun.

Adsız dedi ki...

başınız sağolsun.allah sizlere uzun ömürler versin..nagice..

Adsız dedi ki...

başınız sagolsun...Allah bu acıyı unutturacak daha büyük bir keder vermesin...

yasemince45 dedi ki...

çok zorr,çok acı :(( rabbim sabırlık versin.

TATESAL dedi ki...

Canım biriciğim başın sağolsun...dedemin mekanı cennet olsun...senin için çok zor bir süreç biliyorum rabbim sabırlar ihsan eylesin...

bedroom ideas for young women dedi ki...

Hello
Do you have more great articles like this one? I appreciate the incredible dedication seen in this piece.

sesiber dedi ki...

Neşe ablacım, Facebook'tan duymuştum, çok üzüldüm hem de çok :( Ne diyeceğimi bilmiyorum, mekanı cennet olsun, Allah rahmet eylesin ve sana da çok sabırlar versin.
Bir hava değişimi yapmak istersen tüm samimiyetimle yazıyorum; evim evindir, kapım sonuna kadar açık bilesin.
Çok öperim yaralı yüreğinden...

Çiy Tanesi dedi ki...

gözlerim dolu dolu oldu... ALLAH RAHMET EYLESİN. sizlerede başsağlığı diliyorum. Allah sabır versin... boğazımda düğümlendi her şey bende geçen yıl anneanemi kaybettim çok zor gerçekten...

nefise guner dedi ki...

başınız sağ olsun allah sabırlar versin

Adsız dedi ki...

Paylaşımlarınız harika ! Lg destek firması olarak paylaşımlarınızı takip etmeye devam edeceğiz.

Adsız dedi ki...

Çok güzel paylaşımlar yapıyorsunuz,paylaşım yapmayı bırakmamalısınız bence.Çavdar üniforma olarak sizi takip ediyoruz,başarılar.

Elifin Terazisi dedi ki...

Can ninem Allah sabırlar versin.

Noblesse dedi ki...

başınız sağolsun, Allah sabırlar versin, alışmaya çalışmaktan başka çaremiz yok ki, el işlerimiz terapi görevi de görüyor zaman zaman, bir an önce dönersiniz inşallah, eminim kendinizi daha iyi hissedeceksiniz.

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Başınız sağolsun.Rabbim sizlere sabırlar versin.
Eşinizin kabri kur-a'nın nuruyla dolsun.Mekanı cennet olsun.

Atolyekedi dedi ki...

offf Çok üzüldüm. Allah rahmet eylesin,mekanı cennet olsun,toprağı bol olsun. Allahım sizlere bol bol sabırlar ve dayanma gücü versin

asosh dedi ki...

Allah rahmet eylesin neşe teyzem,benim de acı kaybım vardı kızımı kaybettim...Ama elişlerine daha fazla sarıldım aslında ne yaptığımı bilmeden durmadan ördüm ördüm ördüm...Acısı hiç dinmeyecek biliyorum ama sana da ihtiyacı olanları düşün...Neşe teyzem ah teyzem ...

Adsız dedi ki...

Başınız sağolsun,sizi sessizce takip edenlerdenim,bugün öğrendim eşinizin vefatını.Allah size sabır ve dayanma gücü versin,eşinizin mekanını cennet eylesin.
Habibe Giren

tülin dedi ki...

Nurlar içinde yatsınlar.

tülin dedi ki...

Bir konuda bilginize ihtiyaç duyanlar var.E-posta adresinizi bulamadım.

Ferda dedi ki...

Ninem basin sagolsun mekani cennet olsun insallah..

fatoş dedi ki...

Şimdi duydum çok üzüldüm.allah evlatlariniza hayırlı ömürler versin.başınız sag olsun...

fatoş dedi ki...

Şimdi duydum çok üzüldüm.allah evlatlariniza hayırlı ömürler versin.başınız sag olsun...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin