11 Mart 2011

ŞAL-SHAWL

İZLEYEN KALDI MI? NERELERDESİNİZ,NELER YAPIYORSUNUZ? BEN NE YAZIK Kİ GÖREMİYORUM.ÖRGÜCÜNİNE BLOGUMU AÇAMIYORUM.AÇILSA DA İZLEDİĞİM BLOGLAR,İZLEYENLERİM YOK.YARDIM İSTEYECEĞİM KİMSE YOK,BEKLİYORUM.
GEÇEN HAFTA ANNEKAZ  
BAHSETMİŞTİ COM UZANTISI ALMAK, ÇÖZÜME YARDIMCI OLUR DİYE.BEN DE SATIN ALDIM .AMA O GÜNDEN BERİ KENDİ BLOGUMLA BAĞLANTIM KESİLDİ.NE YAPMAM  GEREKİYOR SESİMİ DUYAN VARSA BİR YARDIM.
YEDEK BLOG AÇMIŞTIM ONU HİÇ BECERİP KULLANAMIYORUM.TIKANDIM KALDIM.
SİZLERİ ARADA GOOGLE READER DAN İZLEMEYE ÇALIŞIYORUM.YORUM YAZAMIYORUM.
SIKILDIM TEK BAŞIMA KALDIM.AÇILSIN ARTIK BLOGLAR YEEEEEETEEEEEEEEEEEEEER
ŞALIMI ALİZE İLE ÖRDÜM,RESMİNİ ÇEKMEK BİLE ZOR GELDİ,NASILSA İZLEYENİM YOK CANIM İSTEMEDİ

2 yorum:

waterlily dedi ki...

ahh hiç söyleme ninem bend aynen yalnız kalmış gibiyim yayınlasanda yorumlayacak kimse yok gibi kimi görüyor kimi görmüyor bende zor giriyorum zaten ama şalın her zamanki gibi muhteşem ellerine sağlık ninem ördüğün haruni şalların varda pdf dosyasını maille atarmısın zahmet olmazsa,

biggoddess@gmail.com

şimdiden teşekkür ederim,sen yinede uğra gtime temelli sakınnnnn

Ferda dedi ki...

Ninecim salin harika olmus iyi ginlerde kullan ben bloguma hollanda'dan girebiliyom ama kiz kardesim Turkiyeden bloguna giremiyom abla diyor bende sinir oluyom ama elimden birsey gelmiyor allah hepimizin yardimcisi olsun insallah sevgiler ninecim

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin