25 Aralık 2010

HO HO HOOOOO AMİGURUMİ ZÜRAFA



KOMŞUNUN BİLGİSAYARINDAN YÜKLÜYORUM,BENİM Kİ ARIZALI NE YAZIK Kİ.EKRAN KARTI ARIZALANMIŞ.O YÜZDEN YAPTIKLARINIZDAN MAHRUM KALDIM.PAZARTESİYE KADAR ÖZLEYECEĞİM HEPİNİZİ.NE ÇOK GÜZELLİK KAÇIRMIŞ OLACAĞIM.
ÇINAR BEY YUMRUK SAVAŞI YAPMIŞ. BİLGİSAYAR OYUNU OYNAYACAKMIŞ,OLMAZ DEĞİNCE DE EKRANA YUMRUK ATMIŞ.TAM YARAMAZ FARE OLDU.

DİLEK' ÇİĞİMİN TARİFİYLE ÖRDÜM.BİZDE BOL ZÜRAFA OLDUĞU İÇİN KIRMIZI OLSUN DEDİ YARAMAZ FARE.SONRADA ŞAPKA, PELERİN,ÇUVAL EKLEYİP NOEL BABA YAPTIK.NAKO BON BON KLASIK İLE ÖRDÜM İPİK KALINMIŞ,KOCAMAN OLDU.BÜYÜK OYUNCAK ÖRMEK İSTEYENLERE DUYURULUR
AFRİKADAN GELEN İLK NOEL BABA.
FORMA NE YAZIK Kİ GİREMİYORUM EDA CIĞIM.BEĞENDİYSEN GEL AL LÜTFEN.

17 yorum:

mandalincikmazi dedi ki...

Yaaa bayılıyorum ben bu oyuncaklara
geçen gün denedim sonuç : felaket :))
iyi ki küçük çocuğum yok isterim diye tuttursaydın napardım :))
Ellerine sağlık ninecim
hayırlı cumalar dilerim.
Mucukkk öpüldün.......

uzmanamator dedi ki...

ayy ninecim tam benim netim düzeldi bu sefer senin bilgisayarın bozulmuş hay allah :)
zürafacan güzelmiş regine bayıldım çok çekici :) eline sağlık ninecim yakında görüşmek üzre çok özledim ben seni

narin dedi ki...

ninem çok güzel olmuş ellerine sağlık benim zürafa da pembe görüşmek dileğiyle sevgiler

Ferda dedi ki...

Ninecigim cok da guzelolmus ellerinize saglik sevgiler

gulseyhan dedi ki...

işte nine örerse böyle harika olur elınıze saglık fare çok sevinir inşallah

Hayal Arkadaşlarım dedi ki...

Ninecim ne hoşşş...Bu da farklı bir uyarlama olmuş. Yeni yıla hazırlanmış zürafamız. Ahh o fareler ninem. Okula başladı başlayalı daha da yaramaz oldular sanki. Hep kendi dedikleri olacak.

Banuca dedi ki...

Neşeeeee, bunu sakla kimseye verme, çoook cici,komşu olunca oynarız bununla da :))

fisunlahersey dedi ki...

sevgili örgücü nine harika olmuş bu noel zürafası çok şirin görünüyor :)
emeğine sağlık :)

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

ellerine sağlık ablacım sevgiler

BETÜLCE dedi ki...

Çok güzel olmuş,harika görünüyor.Ellerinize sağlık.

Afet Ergü Şaşmaz dedi ki...

Çok şirin olmuş, pamuk ninem:) noel zürafa baba olmuş bu, emeğine sağlık, sevgiyle sağlıcakla kal.

mandalincikmazi dedi ki...

MANDALİNA VE PORTAKALLI LEZZETLERİNİZLE HEPİNİZİ ETKİNLİĞİME BEKLİYORUM


http://hobidunyam.womanforum.net/ tarafından düzenlenen

yemek etkinliklerinin mandalina ve portakallı lezzetler *9* " Etkinliğine

ben http://mandalincikmazi.blogspot.com/ ( Yıldız ) ev sahibeliği yapacağım



30Aralık-20 Ocak tarihleri arasında düzenlenen etkinliğime katılmak için dilediğiniz çeşitte mandalin ve portakallı tarifler hazırlayıp resmiyle birlikte tariflerinizi blogunuzda yayınlayıp bana isim, tarif adı ve blog adresinizi belirterek mail atmanız yeterli olacaktır. Blogu olmayan arkadaşlar da katılabilirler hepinizi bekliyorum.


Ayrıca bu davetiyeyi ulaştırabildiğim, ulaştıramadığım herkes etkinliğimize davetlidir.Davetiyeyi ulaştıramadığım arkadaşlarım olursa lütfen kusuruma bakmayın hepinize ulaşmaya çalışacağım.



TEŞEKKÜR EDERİM


NOT: hobidünyam etkinliklerine ev sahibeliği yapmak isteyenler
http://papatya68.blogspot.com/ adresine başvurabilirler...

Hepimize kolay gelsin.

GÖNÜL dedi ki...

çok şirin ellerinize sağlık :)

Ülker dedi ki...

Bayıldım ben bu zürafaya.
Masallardan fırlamış gibi görünüyor. :))

Şenay- Doğam dedi ki...

Ellerine yüreğine sağlık ninem çokk guzel olmuş..hem de çok..

!!! Şekerperisi !!! dedi ki...

çok güzel olmuş ninem :)

bu arada yeni yıla girerken her şey gönlünce olsun sevdiklerinle beraber huzur ve mutlulukla dolu nice seneler derken herkesin içinden geçen bir masalı vardır bu masallardaki hayallerimizin ve dileklerimizin gerçekleşmesi dileği ile
nice senelere
saygılar ninem...

Unknown dedi ki...

Cok sirin bunlar, ellerinize saglik,,, Öpüyorum o tatli yanaklarinizdan....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin