13 Mayıs 2010

LEYYA ÇANTAM VE KARGAMIZ







LEYYA ÇANTAM GELDİ,BU LEYYA NASILGÜZEL ÇANTALAR YAPIYOR NASIL ZEVKLİ GÖRMENİZ ,DAHA DOĞRUSU SAHİP OLMANIZ GEREK.RENGİNE BAYILMIŞTIM BENİM OLDU SONUNDA.KOCAMAN BİR ÇANTA ÖRGÜMÜ BİLE ALIYOR İÇİNE.BENİM MAKYAJ MALZEMEM OLMADIĞI İÇİN HERHALDE.

BİZ AİLECEK YILIN ANNESİ KARGAMIZI SEÇTİK.YAVRULAR BİR HAFTALIK OLDULAR.ŞİMDİLİK ÇOK KÜÇÜKLER,YUMURTA KADAR FİLAN,O YÜZDEN DE BİR TÜRLÜ RESSİM ÇEKEMEDİM.CAMDAN DÜŞERSEM ŞAŞMAYIN KARGA ÇEKECEĞİM DİYE.ALLAHIN MUCİZESİNİ GÖRMEK İSTEYENLERDE DOĞAYA BİR DAHA DİKKATLE BAKSINLAR DERİM.YAPRAKLAR NASIL YEŞİLLENDİ,YAVRULARI KİMSE GÖREMİYOR.ANA BABALARI KOCA GÜN ONLARA YEM TAŞIYOR.NASIL GÜZEL BİR AİLE ÖRNEĞİ ANLATAMAM.ACABA EŞİ İHTİYARLAYINCA BABA KARGA DA GENÇ EŞ BULUYOR MU DİYE MERAK EDİYORUM.YOKSA SADECE ADEM OĞLU MU YAPIYOR BU DENSİZLİĞİ.
EYLÜLBAHCESİ CANIM RESSİMLER SENİNSAYENDE YAYINLANIYOR,TEKRAR TEŞEKKÜRLER

12 yorum:

TATESAL dedi ki...

Ninem senin gönderdiğin şalı leyyadan okumuştum zaten...Oda çanta vermiş,güle güle kullan....
Başımıza gelenleri duydunmu?
Acil yardıma ihtiyaç var,bakalım şikayet ettim bloggere ama sonuç ne olacak...Benim bütün blogumu aynen kopyalamış,pes doğrusu....http://www.orenbayanlar.com/2010/05/selocan/comment-page-1/#comment-543

Esra YILDIZ dedi ki...

NİNECİĞİM BENİMDE YUMURTLAYAN GÜVERCİNLER VARDI YA ONLARIN YUMURTALARINI KATİL BİR KARGA YEDİ SABAH UYANDIĞIMDA HER YER KAN İÇİNDEYDİ AİLECE ÇOK ÜZÜLDÜK O GÜNDEN BERİ KARGALAR HAKKINDAKİ KANAATİM İYİ DEĞİL SEVGİLER

Necmiye dedi ki...

ablacım güle güle kullan cantanı eee leyya da ustası bu işin sende ustasısın diyecek ne var ki başka

edaca dedi ki...

http://www.orenbayanlar.com/2010/05/tenkerbell-doll/comment-page-1/#comment-546 yorumuda yazdım nınosum bu arada kargaları goremedım :(((

Unknown dedi ki...

ESRACIĞIM,ONLARINDA DÜZENİ BÖYLE HERHALDE VARDIR YARADANIN BİR BİLDİĞİ.ACIMASIZ DA OLSALAR ÇOK İYİ ANA BABALAR

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

ablacığım leyyanın elişne sağlık sende sağlıkla kullan.

senin bu komşular çok şeker. aman diyeyim dikkat et düşeyim deme allah korusun öpüyorum

Hayal Arkadaşlarım dedi ki...

Aman neşe ninem kargayı çekçem derken düşüvermeyin aşağıya. Allah korusun. Bu baba karganın eşini terkedip terketmediği mevzu bende de merak uyandırdı. İnsanoğlu tüm kötülüklerin anası, Kargacık ne bilsin başka eşi.

Çantanızı güle güle iyi günlerde kullanın.

Unknown dedi ki...

Ne cici bir çanta öyle.Güle güle kullan ninecim.

Unknown dedi ki...

Sevgili Örgücü Ninem (Ablam), iyi günlerde kullanın çok ta zarif ayrıca Sevgili Leyla hanımın ellerinine emeğine sağlık. Güzellikler sizinle olsun sevgiyle kalın...

TATESAL dedi ki...

Ninem herşey düzeldi mi?Yolun damı?
Canım ya çok üzüldüm noluır affet,başka zamanda yayınlamam senin yazdığın yorumları başın ağrımasın diye,tüh ya en olmadık şeyi yayınlamışım ama bilmeden inan...Öpüyorum kusura bakma,haber ver canoşum düzelince,merak ediyorum...

bahar yorgun dedi ki...

Ninoşum aman dikkatli ol öyle camlardan falan sarkma... Gerçekten insan eşref-i mahluk ama hayvanlardan bile öğreneceği çok şey var değil mi?

Adsız dedi ki...

rica ederim ablam sayende bir çok bilmeyen arkadaş öğrenmiş oldu vesile oldun tatlım benim sevgiler

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin