16 Mart 2010

LACE SHAWL-ŞAL




GÖKKUŞAĞI BİR ŞAL DAHA BİTİRDİM BU HAFTA SONU. CANLARIM MAŞALLAH DEYİN NİNENİZE.ALİZE ANGORA GOLD İLE ÖRDÜM. BİR YUMAKTAN ÇOK AZ FAZLA GİTTİ.5 SIRA DAHA KISA OLSAYDI BİR YUMAK YETECEKTİ.BEN BİRAZ ÖRGÜ ÖRERİM AYIPTIR SÖYLEMESİ.SİZ SADECE BEBEKLER VE AMİLERİ GÖRDÜĞÜNÜZ İÇİN BİLEMEZSİNİZ TABİ.BU TÜR ŞAL ÖRMEMİŞTİM YENİ ÖĞRENDİM .
ELİM DE ÇABUKTUR AMA ŞALLARDA ÇOK ZEVKLİ ÖRÜLDÜĞÜ İÇİN ÇABUCAK BİTİVERİYOR.AYRICA BEN NE YAZIK Kİ ÇOK İSTEDİĞİM HALDE ÇOK AZ UYUYAN BİRİYİM.GECE RADYOMU TAKTIM MI KULAĞIMA ÖRER DURURUM.SİZLER GİBİ GENÇKEN BEN DE BİR ŞALI BİR AYDA ANCA BİTİRİRDİM.İŞE GİT,ÇOCUK BÜYÜT YEMEK YAP ÖRGÜYE SIRA ZOR GELİRDİ.YILLAR ÇABUCAK GEÇECEK SİZLERDE EMEKLİ OLACAKSINIZ,ÇOCUKLAR KOCAMAN OLACAK O ZAMAN ÇABUK ÇABUK ÖRECEKSİNİZ, NİNEYİ DE HATIRLAYACAKSINIZ GÜLÜMSİYEREK.



16 yorum:

Ada Deniz dedi ki...

maşallah. Bu ne hız. Bakınca zor görünüyor bu şallar. İşlerimi bitirip daha oturamadım başına ben

ArZuCo dedi ki...

maşallah ellerinize sağlık. hergün bir şal biraz yavaşmısınız ? biraz gayretle günde 2 şal örebilirsiniz :))

CİCİBİŞİ dedi ki...

Ellerinize sağlık. Bu şal da harika olmuş.

noyumberry dedi ki...

evet ninecim tam da dediğin gibi.
iş güç çocuklar zor oturuyor insan başına..bu şalın da harika olmuş.
renkleri çok güzel..ellerine
sağlık..sevgiyle kalın..

Hayal Arkadaşlarım dedi ki...

Ninem bu şallarla ilgili ayrı bir blogmu açsak acaba :)

Koleksiyon gittikçe büyüyor. Ben her akşam bu akşam şunu mu örsem diye eve gidiyorum düm düşüncelerimi uykuya ördürüyorum sonra :)

Maşallah, en kocamanından...

biryudumhobi dedi ki...

çok güzel olmuş şal rengide çok hoş eline sağlık.

Unknown dedi ki...

ninecim cok güzel bir sal olmus renkleride harika ellerine saglik, masallahin var gercekten..

rosalia dedi ki...

Beautiful shawl. Colours for easter are good colours.

Nilgün Komar dedi ki...

elin kolun dert görmesin.. süperr

bahar yorgun dedi ki...

nineciğim süpersin .. maşallah Allah nazarlardan korusun seni

Paşa dedi ki...

ne güzel ninem insanı rahatlatan bir yazınız var çok samimi ellerine sağlık..

Unknown dedi ki...

Sevgili örgücü Ninem,Harika olmuş o güzel ellerinize emeğinize sağlık.

Sevgiyle kalın...

nagice dedi ki...

maşallah vallaha hızınıza yetişene aşkolsun.
bu gün şalımı taktım omuzuma güne gittim:)
gün derken 15 günde bir 4 arkadaşın buluşması.bağları koparmamamk adına..neyse ordan burdan şaldan derken bizim çekiliş muhabbeti.ay bayıldılar..hatta sizin kına için şal hazırladığınızı okumuştum sanki biryerlerde yanlış anlamadıysam ondan falan bahsettim.şimdiden biz örmeye başlasak oğlanlar askerden gelene kadar anca biter aten. ..neye biz toplaşıp sizin kınaya gelmeye karar verdik souçta:))
işte böyle ya valla harikasınız ne diyim..

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

cok şık olmus eelerınıze saglık:)sevgıler

paşakızı mutfakta dedi ki...

Ninem ellerine sağlık.Harika olmuş.Sevgiler bıraktım.

http.//belguzaranne.blogspot.com dedi ki...

selam ellerıne sağlı çok guzel ıyı gunlerde kullanın

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin