29 Aralık 2009

KAPI SÜSÜ

BUNU DA ÇOCUKLUK ARKADAŞIMA YAPTIM.ÇİCEKLER HAZIRDI.BEN ARADA SIKILINCA ARTAN İPLERDEN ÇİÇEK YAPRAK ÖRER ATARIM BİR TORBAYA.HEM İPLER TOPLANMIŞ OLUYOR,HEMDE ACİL HEDİYE LAZIM OLUYOR ŞİPŞAK BİRŞEYLER HAZIRLANIYOR.ÇINARIN ESKİ KİLOTLU ÇORABININ BİR BACAĞINI ELYAF DOLDURDUM,ÜSTÜNE SAKALLI İP İLE ÖRDÜM ÇİÇEKLERİ DİKTİM.KAPI SÜSÜMÜZ HAZIR.ARKADAŞIM ÇOK KOKOŞTUR ONUN İÇİN SİMLİ İPLEREN ÖRÜLMÜŞ ÇİÇEKLERİ KULLANDIM.NİYE KAPIDA ÇEKMİYORSUN BU RESSİMLERİ DERSENİZ,KOMŞULAR NE YAPIYORSUN DEMESİN DİYE HEPSİNE ÖRDÜM YİNE DE YENİ YAPTIKLARIMI İSTİYORLAR.

19 yorum:

Kitchen Sweet Kitchen dedi ki...

Çok şeker olmuş.Çorap kullanmak çok akıllıca.

DenDen dedi ki...

Yeşil sakallı ip çok iyi fikirmiş, yapılışını iyiki anlatmışsınız. Yakın zamanda yapabilirim. elim hiç boş kalmıyor bunlardan yapayım.

uzmanamator dedi ki...

Ayyy ninem muhteşem olmuş çanlarrı da var çok hoş güle güle kullansın :)

Deniz gören bi eve uygun mu seçtin renkleri yoksa :)

Hayal Arkadaşlarım dedi ki...

Ninem ördüklerinizin hepsi ayrı güzel ne yapsınlar istemesinler de :)

Harika bir çalışma olmuş yine. Bu arada eşim çalışmaktan yeni gördü bizim kapı süsümüzü.Görünce o da çok beğendi. Anladı hemen kaynağını :) Sevgiler.

TATESAL dedi ki...

Bu blogunuzu bilmiyordum,kendi yaptıklarınız harika....
Ellerinize sağlık....Çok beğendim hepsini ayrı ayrı gezdim....
Sevgiler....

sibel dedi ki...

ninecim eline sağlık,harika olmuş .

fisunlahersey dedi ki...

selamlar harika olmuş emeğinize sağlık,bugünlerde bende istiyordum böyle bi kapı süsü ama içine ne koyupta çember şeklini vereceğimi bilemiyordum,şimdi yazınızı okuyunca sevindim hemde çok,en kısa zamanda bi tanede ben yapıcam inşallah.
tekrardan ellerinize emeğinize sağlık,kullanacak olan eminim çok mutlu olmuştur :)

(sizin ve ailenizin yeni yılı kutlu olsun)

ebrulikedi dedi ki...

bayıldım.çok yaratıcısınız.çorabı elyafla doldurmak iyi fikir.çanları da pek şeker olmuş.elinize sağlık.

leyya dedi ki...

çok harika bir fikir bu çorap .işi çok kolaylaştırmış vallahi bravo.elinize sağlık .çantalar satıştalar:)

noyumberry dedi ki...

Örgücü ninem kapı süsünüz bir harika:)çorap fikri de mükemmel
olmuş...

Banuca dedi ki...

Neşeciğim, eğer komşularına böyle ciciler örüyorsan, hemen buraya taşınıyorsun ve bana komşu oluyorsun :)) Ellerine sağlık, minik çanlara bayıldım, nette görmüştüm, çok hoşuma gitmişti, hamarat kadınsın vesselam, uygulamalar nefis.

Mehtap dedi ki...

Çok şeker olmuş.Her ayrıntısı ayrı güzel.Ellerinize sağlık nineciğim.sevgiler.

Sevtap dedi ki...

Ninecim döktürmüşsün yine çok güzel olmuş. zil ayrıntısı ise ayrı bir hoşluk katmış.herşey bir işe yarıyor.Çiçeklerde buraya kısmetmiş.Her konuda bize en güzel örneksin ninecim benim.Senden öğrenicek o kadar çok şeyim varki ninecim anlatamam harikasın gerçekten.Arkadaşınında çok beğeniceğine eminim güle güle sağlıkla kullanır inşallah.

bahar yorgun dedi ki...

nineciğim çoraptan kapı süsü yapmak kırk yıl düşünsem aklıma gelmez . harikasın:)))
bende bazen sürekli istedikleri için yaptıklarımı göstermiyorum :)) mutlu bir yıl diliyorum şimdiden

süslüpüslü dedi ki...

Gerçekten çok güzel olmuş, ellerinize sağlık. Yaptığınız herşey insana ilham veriyor. Bayıldım, sevgiler..

Unknown dedi ki...

çoraptan kirpi ipten vaybeeee
ellerine sağlık ninecim çok çok güzel olmuş

Bucanni dedi ki...

Çok güzel olmuş. Ellerine sağlık nineciğim :)

mais62 dedi ki...

elinize sağlık.çok güzel olmuş.yeni yılınız kutlu olsun.sevgiler

Adsız dedi ki...

harika bir dönüşüm fikri mutlaka yarışmaya bekliyorum.istediğiniz ürününüzle katılabilirsiniz.
beyazsepetim.blogspot.com

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin