21 Ekim 2009

Eskileri Değerlendirme Etkinliği




NİNE SENİ UNUTTU ZANNETTİN EYLÜL BAHÇEM DEĞİL Mİ?AKLIMDAN ÇIKMADIN İNAN AMA GELENLER O KADAR GÜZEL Kİ BEN SIKILDIM BENİM BEBEĞİ YOLLAMAYA PAZAR GÜNÜ YAPTIM BİTİRDİM OYSA.BEN DE ERİMEYE YÜZ TUTMUŞ NAMAZ BAŞÖRTÜMDEN BEBEĞİME BİR ŞALVAR TAKIM DİKTİM. ETKİNLİĞİN ÇOK ÇOK GÜZEL OLDU İMRENEREK İZLİYORUM HEPSİNİ.VE TEKRAR TEKRAR SÖYLÜYORUM.SİZLER GİBİ DOSTLARIM OLDUĞU İÇİN ÇOK ÇOK MUTLUYUM. HERGÜN YENİ ŞEYLER ÖĞRENİYORUM SAYENİZDE.İYİ Kİ EMEKLİ OLUNCA EŞİM BANA BİLGİSAYAR ALMIŞ,(HİÇ İSTEMİYORDUM OYSA.İYİ Kİ) İYİ Kİ İNTERNETTE ÖRGÜ MODELİ ARAMAYA ÇIKMIŞIM.BLOGLARI GÖRDÜM,SİZLERİ BULDUM.HEPİNİZİN SIKI TAKİPCİSİYİM BAZEN YORUM YAZAMIYORUM ELİM DEĞMİYOR AMA EN BÜYÜK KEYFİM SİZLERE MİSAFİR GELMEK.BENİ HİÇ YALNIZ BIRAKMADIĞINIZ İÇİN DEĞERLİ YORUMLARINIZ İÇİN VARLIĞINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER. HEPİNİZİ ÇOOOOK DÜNYALAR KADAR SEVİYORUM(ÇINARCA)

12 yorum:

Adsız dedi ki...

Ablaların kraliçesi bu güzel cümlelerin için ne kadar teşekkür etsem azdır, çok çok teşekkür ediyorum benim davetime icabet ettin ve emek verdin..her zaman ki gibi yine şahane bir iş çıkarmışsın ellerine sağlık olsun ...fotoğrafları seve seve alayım yalnız eğer mümkünse bu fotoların orjinal boylarını bana mail atabilirmisin? sıkıntı olacaksa sorun değil bunları düzenlerim...senin güzel emeklerini daha da güzel sunabilmek için orjinalleri istedim detaylara kadar gösterebilmek istiyorum çünkü..cevabına göre hareket edeyim ablacım..tekrar tekrar teşekkür ediyorum iyiki burada güzel yürekli bir ablamız var..varlığın beni mutlu ediyor ablam sağolasın

gulseyhan dedi ki...

orda bır arkadasım var uzakta gıtmesemde gormesemde o arkadas benım arkadasımdır ıyıkı varsın basarılar bence emeklılıgın tadı boylede cıkar ıntle

Sevtap dedi ki...

ninecim çok ama çok güzel olmuş bayıldım resmen ellerine sağlık eşimde çok beğendi bizden sana kocaman kucak dolusu sevgiler...

SMİLENA dedi ki...

bizde seni çok seviyoruz.iyi ki bende seni tanımışım.çok değerli sıcacık bir insansın.ayrıca her yaptığın oyuncak inanılmaz orjinal oluyor.
yini harika olmuş.10 numara...

Hayal Arkadaşlarım dedi ki...

Ah ninem yine döktürmüşsün. Eline yüreğine sağlık. Her şeye yetişiyorsun maşallah.

uzmanamator dedi ki...

Çok şık olmuşsun ninem :)
Ellerine sağlık

senin bebeklerin dedi ki...

dikişede başlamışsınız artık kimse sizi tutamaz,tebrik ediyorum çok şirin olmuş her zamanki gibi:)
bu arada bloğunuzun yaşını kutlarım nice sağlıklı senelere inşallah hep beraber:)
seni çok seviyorum neşe ablacım:))

YAŞAMDANYAPRAKLAR dedi ki...

ellerine sağlık arkadaşım süper , siten de harika. Sevgiler

EDA dedi ki...

ninemmmm bi gozlukcı olaraktan bu nıneye bıtıyorum ozellıkle ıstıyorum nınemmmmmmmm magzamın vıtrınıne koyacammmmmm gelen bu nıneyı gorum gozluk alsınnnn olmazmıııı :))))))))))

Unknown dedi ki...

EDACIĞIM GÖZLÜKLÜ BEBEK SENİNDİR ADRESİNİ YAZ BANA SENDE VAR DEME YOK BEN HEMEN SİLİYORUM NEME LAZIM BİŞEY OLMAIN DİYE.HEMEN GÖNDERİYORUM İSTEDİĞİN BEBEK OLSUN SEN İSTE YETERKİCANIM BENİM

embir dedi ki...

etkinliğe bende katılmak istedim ama yapamadım, sizin çalışmanız maşallah pek şirin olmuş ninecim, emeğinize sağlık.

edaca dedi ki...

ben bu nınenın goslugunu kulak kepcelerını goz kapakcıklarını salvarını severım nınem guzel nınem benım cooookkkk tsk ederım saol var ol ellerın dert gormesın tlf aradım cevap vermedın sesını duyayım dedımdı :((

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin