02 Eylül 2009

AMİGURUMİ BAYAN TAVŞAN




































































SİMSİYAH BİR BAYAN TAVŞAN BAY KEDİNİN ARKADAŞI.DÖRT TANE OLACAKLAR BAKALIM NASIL DAHA İKİ TANE AYNI ŞEYİ ÖRECEĞİM,ÇOK SIKILIYORUM HEP DEĞİŞİK HAYVANCIKLAR ÖRMEK İSTİYORUM.ONUN İÇİNDE BEN ÖRÜP DE SATAMAM. NEYSE ;HER YERİ AYNI KULAK AĞIZ GÖZ VE TABİ KIYAFETİ DEĞİŞİK.BAŞINDAN BAŞLADIM ÖRMEĞE GÖVDE VE BACAKLAR DA BİTTİ.BİRAZ SÜSLEMEM GEREKİYOR AMA ONU DAHA SONRA HEPSİ BİR ARADA SÜSLÜ OLARAK ÇIKARLAR KARŞINIZA. BU TÜR BEBEK ÖRMEĞİ SEVGİLİ BETÜL'DEN BENİM İLK BLOG ARLADAŞIM((http://orguoyuncaklar.blogspot.com/) ÖĞRENDİM.TEŞEKKÜRLER BETÜL.SENİ ÖZLEDİK BOŞ DURMAMIŞSINDIR,KİMBİLİR NELER YAPMIŞSINDIR.SENİ ARAMIZDA GÖRMEK İSTİYORUZ

10 yorum:

yaseminkale dedi ki...

bay tavşanda gelmiş hoşgelmiş
duayenim yine marifetli ellerini konuşturmuş

allahım sizi nazarlardan saklasın duayenim

Unknown dedi ki...

çok güzel görünüyor ALLAH KOLAYLIKLAR VERİSN BAK ZATEN YARISI BİTMİŞ BİLE

uzmanamator dedi ki...

ya yerim ben senin yeşil yeşil bakan gözlerini oy oy oy ...

Ellerine sağlık ninecim ben mesailerden eve gidince oturduğum yerde sızıyorum annem kaldırıyor kızım hadi yat diyor bu uyku halimden nefret ediyorum hiçbişey yapamıyorum sadece günce yazacak kadar gözlerim açık kalıyor sonra sanki programlı gibi uyku :)

Oysaki daha yakın zamandı sahura kadar oturur çalışır veya sahurdan sonra asla yatmazdım şimdi daha mı yorgun bünye dersin ninecim :)
Yorumu yazmaya başlayınca yazdım valla ninecim

eldivenlerim dedi ki...

Çooook hamaratsınız, çok şirin bu tavşan, aslında yaptıklarınızın hepsi çok güzel, boş yok;) ellerinize sağlık......

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

ablacım ellerine sağlık çok şeker olmuş.

blogumda etkinliğimiz var katılmanızı ve desteklerinizi bekliyorum ablacım sevgiler

Betül dedi ki...

Ninecim, tüm ördükleriniz gibi bu da çok çok güzel olmuş, ellerinize sağlık, ben de aynı şeyleri örmekten sıkılıyorum sadece bebek örebiliyorum tekrar tekrar, bebek örmeyi çok seviyorum :)Yazınızda ismimi okuyunca kocaman bir gülümseme oluştu yüzümde, çok teşekkür ederim, ramazanı-bayramı atlatalım, okullar açılınca daha çok vaktim olacak inşallah.Minik Çınar'ı çok öperim, sevgilerimle.

Hayal Arkadaşlarım dedi ki...

Yine çok güzel diyorum. Başka ne denir ki. Kuyruk ne güzel olmuş top gibi yumoş yumoş. Sürekli aynı şeyi örmek insanı bunaltıyor gerçekten. Bu ara bana sürekli tavşan siparişi geliyor ve ben o tavşanın kulaklarını örmekten fenalıklar geçiriyorum artık :) Kulak örene kadar koca bir oyunck biter hani.

Ramazan geldi hoşgeldi ama yorgunluğu ile geldi. Yorgunluktan ve İnci'nin hareketlliğinden yeni hiçbirşey üretemiyorum. Allah hepimize kolaylık versin. Sevgiler.

Unknown dedi ki...

SEVGİLİ BETÜL KIZIM GERÇEKTEN ÖZLEDİK DEĞİŞİK FİKİRLERİNİ GÜZEL İŞLERİNİ VEDE VAR OLDUĞUNU HİSSETMEK İSTİYORUM.

Unknown dedi ki...

YARILANDI BİLE RAMAZAN,KÜÇÜK ÇOCUKLA ZOR ALLAH KUVVET VERSİN.KUYRUK HANİ ŞU PARMAĞA DOLANARAK ÖRÜLEN BİR MODEL VAR YA PONPON YERİNE ONDAN ÖRDÜM.

sulesaribas.blogspot.com dedi ki...

ellerinize saglık cok güzel olmuş

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin