06 Eylül 2009

AMİGUMİ DÖRT KAFADARLAR
















17 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

ablacım ellerine sağlık kafadarlar buluşmuş bir arada daha bir hoş olmuş görüntüleri

Amicrochet dedi ki...

PRECIOSOS!!

ebrulikedi dedi ki...

çok güzeller.bir arada çok şirin olmuşlar

Unknown dedi ki...

ellerine sağlık, yaratıcı ve hamarat ninemiz... nasılda yapıverirsin bunları çabuk çabuk...maşallah sana nazarlar değmesin....

SMİLENA dedi ki...

ne desem bilemiyorum ki.muhteşem dörtlü.
emeğine sağlık.sizi görmek ne güzel.demek efe sizin efeye benziyor.
benimki çok bilmiş sizinki nasıldı ?
sevgilerimle

asosh dedi ki...

valla böyle 4 ü birden süper görünüyor bayıldım bu takıma...

yaseminkale dedi ki...

ooohhh hiç bozulmasın dostlukları kardeşlikleri
çınar çok çok çok şanslı ama bende çınar kadar şanslıyım çünkü sizi tanımak bile süper ötesi güzel
çınar bu kafadarlara isim koymadıysa aslan kızın adı yasmin olsun :)))

MAYRI dedi ki...

Benim favorim aslan kız.
Ellerinize sağlık.

Hayal Arkadaşlarım dedi ki...

Ninecim hep beraber daha da sevimli oldu bu dört kafadarlar. Elinize sağlık.

Profile resminizi koymuşsunuz. Bundan sonra Örgücü Ablamsınız. Ne kadar güzel ve genç görünüyorsunuz. Nerden çıktı bu Nine ayol. Ah Çınar ahhh :)

Bucanni dedi ki...

Çok şirin görünüyorlar. Bunları yapmak çok zaman alıyordur. Bazen denesemmi diyorum ama sık iğne yapıldığını gördükçe gözüm korkuyor. Bir çok blogda gördüm bu tarz şeyler ama sizinkiler çok başarılı ellerinize sağlık. Belki kolay bitanesini denenrim bi gün. Sevgiyle...

Unknown dedi ki...

ölçülerinizi yollarsanız ben isze hediye edebilirim kalıbını ...ve istediginiz modelin ...

Monica dedi ki...

hermoso tu blog Besos desde Argentina

Paşa dedi ki...

vay kafadarlar süper görünüyorlar...

bekdikli dedi ki...

süpersiniz ellerinize saglık.))))
dikismakinam38.blogcu.com

Unknown dedi ki...

:)) cok sirinler ellerine saglik

Stil Direktoru dedi ki...

Ablam 55 yaşında ki çocuk ruhlum benim, Tanrı başımızdan eksik etmesin seni emi!

uzmanamator dedi ki...

HArkulade olmuşlar ninecim harikuladeen de öte tam kafadar olmuşlar ben bişey merak ediyorum tüm amigurumilerini şöyle bi rkoltuğa otrutup resmini çeker miisn elindkeilerin vallahi merak eidyorum ne kadar olmuşlar diye :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin