21 Mayıs 2009

AMİGURUMİ ROBOT CAN























BENİM FARECİK ROBOT ÖRDÜK OYNADI OYNADI,KIZDI.KOLLARI BACAKLARI HAREKET ETMİYOR DİYE.NİNE HAREKETLİ YAPTI .DÜĞME İLE DİKTİM KOL VE BACAKLARI.BU SEFERLİK ATLATTIK.YAKINDA YÜRÜYEN,KONUŞAN İSTERSE NE YAPACAĞIM DİYE DÜŞÜNMEĞE BAŞLADIM ŞİMDİDEN.TAMİRCİ ROBOT YAPTIK,ÖNCE TV KUMANDASINI BOZDU.KURTULDUK CİZGİ FİLİMLERDEN,SACMALIKLARDAN KİTAP OKUYORUZ BOL BOL.HEPİNİZE ÖNERİRİM.KUMANDANIN PİLLERİNİ ÇIKARIVERİN BİR GECELİK

12 yorum:

akasyakokusu dedi ki...

Ablacım harikasın..
Hünerli ellerine sağlık..
Robotta yerli ammaaa Japonlara taş çıkartır he valla...

Adsız dedi ki...

ben çıldırmıştım winnie the pooh u hem oturarak hem ayakta nasıl yapabilirim diye :) aklıma çıtçıt gelmişti
bu düğme işini nasıl yapıyorsunuz
çok kıskandım valla süper bi rapot olmuş
eee ister tabi yakında haraketlisinide ninenin elinden her iş çıkıyo o neden çıkmasın ki:)
www.yaseminkale.blogcu.com

SMİLENA dedi ki...

ah onlar herşeyi ister.şu pil fikri süper.yarın gündüz uygulamalıyım.ama benimkiler yemez düğmeden değiştirirler.
eline sağlık .çok talı görünüyor..

uzmanamator dedi ki...

harika olmuş :) bizim evde aylardır tv izlenmiyor ciddiyim aylar oldu bişey izlemek istediğimizde film dizi netten alıp izliyoruz tv yayını kesinlikle yok :)En güzel yaşan şekli tvsiz olan bence

Hayal Arkadaşlarım dedi ki...

Ah ah sormayın. Şu televizyon müptelası olma durumu bizde de var. Hiç hoşuma gitmiyor ama :(

Robot pek değişik olmuş. Tam erkek çocuğuna uygun bir oyuncak.Rengi de robot rengi. Ellerinize sağlık.

Sevgiler.

şirinem dedi ki...

ayyy gördüğüm en şeker robot bu ellerin dert görmesin çok güzel olmuşşş

orgucuoyuncakcınine dedi ki...

BİZ EVDE PEK FAZLA TV AÇMAYIZ,GELGELELİM ÇINAR BEY ELİNDE CD İLE GEZİYOR ŞREK SEYREDİYOR SAATLERCE SİNİRİM BOZULUYORDU.KENDİ DE HIRÇINLAŞIYOR,AĞLIYORDU HERŞEYE.ŞİMDİ BOZDUK TV Yİ.ÇIKARDIK PİLLERİ MASAL DİNLİYORUZ, İKİMİZ OYNUYORUZ.DAHA HUZURLU OLDU.HERGÜN DEĞİŞİK OYUNCAK GETİRİYOR GELİRKEN KOŞARAK GİRİYOR KAPIDAN.AMA BU ARADA EVİN İÇİNİ BİR GÖRSENİZ.KEDİ YAVRUSUNU KAYBETSE BULAMAZ,HERYER OYUNCAK.

Adsız dedi ki...

aa aynı bizim ev :)
bide bende kalça çıkıklığo var düşünün artık halimi :) ama onlar iyi olsun sağlıklı mutlu olsun... bizde pek tv açmıyoruz akşamdan akşamaa :). bi ara derya baykal seyrediyordum pasaja ürün koydular fiyatlarını protesto ediyorum artık izlemiyorum. sanki benimle dalga geçiyorlar gibi geliyor 9 cnm oyuncak 40 tl yuhhhh..

efendim ziyareti sebebim ne idi neler yazdım çenem düştü. ressim ler için çok tşk ederim. ilk ördüğüm oyuncakda deneyeceğim
ve sizinle paylaşacağım
tekrar çok teşekkür ederim
www.yaseminkale.blogcu.com

gulseyhan dedi ki...

Ay bu ne güzel robot olmuş elinize saglık bende oglumamı örsem ama benım her ördügüme bır bahane buluyor bende gelecektekı torunlara saklıyorum o günleri görürsek insallah.

orgucuoyuncakcınine dedi ki...

İNŞALLAH GÜLSEYHAN CIĞIM İNŞALLAH ALLAH O GÜZELLİKLERİ DE YAŞATSIN.BİZİM Kİ ŞİMDİLİK BEĞENİYOR SONRA O DA KUSUR BULACAK BAŞLADI BİLE

edaca30 dedi ki...

NİNEMCİM SAYFANDA BISI YOK GAYET IYI KUZUM :)

NINEM BIRDE FIREFOX BAKMA SAYFANA YAMUK YUMUK OLUYO SAYFA

Paşa dedi ki...

uzaydan dünyaya merhaba:) bende katıldım aranıza:)hoşgelmiş ve ellerinize sağlık:9

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin