14 Şubat 2009

ÖDÜL ALDIM BENİ İZLEYEN VE BENİM İZLEDİĞİM BÜTÜN BLOGLARI ÖDÜLLENDİRİYORUM !













SEVGİLİ BLOG DOSTLARIMA ÇOK TEŞEKKÜRLER http://pinokyoorgu07.blogspot.com/BENİ ÖDÜLLENDİRMİŞ.BENİ İZLEYENLER VE BENİM İZLEDİĞİM BÜTÜN BLOGLARI DA BEN ÖDÜLLENDİRİYORUM.GÜZELLİKLERİ PAYLAŞTIĞIMIZ İÇİN NE MUTLU BİZE.ÖRGÜYE NASIL BAŞLADIĞIMI ANLATINCA SAÇMALADIM MI ACABA YAZMASAYDIM DEMİŞTİM KENDİ KENDİME BU SABAH İLK ÖDÜLÜMÜhttp://uzmanamator.blogspot.com/ DEN ALDIM . O DA ÇOK GÜZEL BİR ÖRGÜYE BAŞLAMA HİKAYESİNİ PAYLAŞMIŞ.İNANIN BANA GENÇLER BİR GÜN SİZİN TORUNLARINIZ DA SİZİ ANLATACAK .BU GÜZEL ÖRGÜLERİ ANNEANNEM YADA BABAANNEM ÖĞRETMİŞTİ DİYE.HEPİNİZİ TANIMADAN GÖRMEDEN BİLMEDEN ÇOK SEVİYORUM.

3 yorum:

uzmanamator dedi ki...

Çok teşekkür ederim ,çok mutlu oldum :)Kalbinizdeki güzellikler için çok çok teşekkürler...

Haydi mutfağa dedi ki...

ödül için teşekkürler.

siz bir sorum olacaktı. virgul.com dan reklam almışsınız.ben de üye oldum fakat 2.aşamada banner yükleyin diye bir seçenek çıkıyor yapamadım.yardımcı olablir misiniz?
teşekkürler

Unknown dedi ki...

Tebrik ederim..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin